søndag 13. november 2011

Hvilken farger blir det tro...

Ikke bare farger, men hvilke gulv, tapet, fliser ender vi opp med til slutt mon tro. Husprosjektet har vart lenge synes vi, å da rekker man også å ombestemme seg en del ganger. Leif Erik blir nok litt oppgitt over meg og min endringer, store endringer i mine øyne, og muligens ikke så store og viktige i hans øyne. Kanskje like greit at han er i Makedonia denne siste uka før vi etter planen skal begynne med egeninnsats, for ja, jeg kan å vakle når det kommer til farger. Her er litt tanker og ideer i bilder.
Nye fargekartet fra Jotun  Supreme Eleganse. Vi har tenkt å ha en vegg i en mørk supermatt vegg.

Hvit Lin fra Jotun. Tenker å male mesteparten av veggene i denne farger. 

Dette er tapet som vi har tenkt å ha på soverommet vårt.

Ble litt inspirert av en pute jeg så i et magasin, så jeg lagde et bilde som jeg tenkte vi kunne ha i gangen. 


2 kommentarer:

  1. det er internett i Makedonia også kjære! :)

    SvarSlett
  2. Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul... likte bildet ditt!!
    Farger er vanskelig.. vi holder også på med diverse fargekart.. Lykke til! :)

    SvarSlett